آشنایی با مراحل ثبت شرکت - An Overview

Wiki Article

پ) موضوعاتی که برای ثبت نیاز به مجوز ندارند اما بعد از ثبت شرکت و برای فعالیت نیاز به اخذ مجوز از وزارتخانه، سازمان و یا نهاد مرتبط و ذیربط دارند

مدارك مورد نيازي كه فرموديد مثل تقاضا نامه اساسنامه و شركت نامه را بايد از كجا تهيه كرد؟

الف-۵ : دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

اتاق تابعیت جمهوری اسلامی ایران را دارد و اعضای وابسته به آن التزام خود را به قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارند.

مراحل ثبت شرکت اینترنتی در اداره ثبت شرکتها با ۹ گام دقیق✔️

شما بهتر است در صورت چنین اتفاقی قبل از اینکه به تعمیرگاه و تعمیر خودرو مراجعه کنید در ابتدا برای براورد افت قیمت خودرو به شورای حل اختلاف مراجعه کنید تا کارشناس مربوطه خسارت دقیق را مشخص کند.

تابعیت متقاضی: در این فیلد نیز باید نوع تابعیت فرد متقاضی را انتخاب کنید؛ درصورتی که در این قسمت تابعیت ایرانی را انتخاب کردید باید حتماً شماره ملی فرد متقاضی را نیز در فیلد “شماره ملی متقاضی” وارد کنید اما درصورتی که تابعیت غیر ایرانی را انتخاب کردید باید فیلد “شماره فراگیر” را پر کنید.

راهنمای خرید بیمه شخص ثالث + نحوه خرید بهترین بیمه شخص ثالث

از بین موضوعات گوناگونی که برای فعالیت شرکت وجود دارد، ۴ دسته مختلف وجود دارد:

و در ساختار و قالبی قانونی مطابق با یکی از شرکت ها مندرج در قانون تجارت به فعالیت بپردازند، برای آنکه بتوانند به نحو احسن از حمایت های قانونی برخوردار شوند و کاملا مطمئن و با حداقل ریسک ممکن به فعالیت و تجارت مشغول باشند،

انحلال check here شرکت چگونه است؟ راهنمای مراحل، مدارک، مالیات و هزینه انحلال شرکت

بنده در حال حاضرنمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لوازم صوتی تصویری و الکترونیک را دارم… با کارخانجات تولید کننده لوازم خانگی و صوتی تصویری و شرکتهای خدماتی قرارداد دارم و جواز بنده پروانه کسب میباشد.

گاهی ممکن است کیف قاپ علاوه بر کیف قاپی، مرتکب آزار و اذیت قربانی (مجنی علیه) نیز بشود یا به وسیله اسلحه ثبت شرکتها وی را تهدید نماید طبق ماده ۶۵۲ همین قانون، مجازات مرتکب تشدید شده و به سه تا ده سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده و در صورتی که این آزار و اذیت منتهی به ورود صدمه به قربانی گردد حداکثر مجازات یعنی ده سال حبس را برای ایشان در پی خواهد داشت.

سرمایه نقدی شرکت مبلغ ریال منقسم به ... . سهم ریالی که سهم با نام و سهم بی نام می باشد و مبلغ .

Report this wiki page