The 2-Minute Rule for ثبت شرکت های تهران

Wiki Article

بعد از تنظیم مدارک ثبتی توسط کارشناسان ما و ثبت در سامانه ثبت این مدارک باید توسط اعضای شرکت جهت ارسال به اداره ثبت امضاء شوند.

پ-۱ : چهار نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسس و اولین مجمع عمومی عادی و اسامی اعضاء شرکت، هیئت مدیره منتخب، بازرسان و مدیر عامل شرکت.

پس از ارسال مدارک و ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها آگهی تاسیس شرکت صادر می گردد.

نقل و انتقال سهام زمانی رخ می دهد که یکی از اعضاء شرکت به هر دلیلی نخواهد دیگر با شرکت همکاری نماید و تمایل به انتقال سهام خود به شخص دیگری را دارد، بنابراین تمامی موارد مرتبط با شخص باید از شرکت خارج شود.

 نکته دیگری که در رابطه با هزینه ثبت شرکت باید به آن توجه شود آن است که اگر ثبت شرکت به موسسات ثبت شرکت سپرده شده و توسط خود موسسین انجام نگیرد، هزینه وکیل ثبت شرکت را نیز باید به سایر هزینه های ثبت شرکت افزود.

برای شروع کار باید کپی مدارک شناسایی نفرات جهت شروع فرآیند ثبت شرکت برای کارشناسان ثبت نارین ارسال شود.

شرکت هایی می توانند نقل و انتقال سهام شرکت داشته باشند که در دارایی تشکیل پرونده انجام داده باشند و نیز کد اقتصادی آنها فعال شده باشد.

شرکت های تجارتی بدلیل آن که دارای شخصیت حقوقی هستند باید اهلیت ، تابعیت و … داشته باشند .

جستجوی نام درخواستی: اگر تعداد نام‌هایی که ثبت کردید زیاد هستند و قصد دارید که از میان آن‌ها نام خاصی را پیدا کنید می‌توانید از گزینه “جستجوی نام درخواستی” استفاده کنید تا خیلی سریع بتوانید نام مورد نظر خود را پیدا کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت شرکت پاسخ دهند .

صفحه اصلی خانواده ازدواج طلاق مهریه نفقه حضانت سایر موضوعات خانواده عقود و قراردادها بیع اجاره رهن وقف ضمان سایر عقود حقوقی مالکیت ارث وصیت سایر موضوعات حقوقی کیفری سرقت قتل ضرب و جرح رابطه نامشروع کلاهبرداری خیانت در امانت جعل جرایم رایانه ای سایر موضوعات کیفری تجاری شرکت ها اسناد تجاری ورشکستگی سایر موضوعات تجاری آیین دادرسی آیین دادرسی مدنی آیین دادرسی کیفری ادله اثبات دعوی آشنایی با مراجع دادگستری آشنایی با مراجع قضایی آشنایی با مراجع غیر قضایی انواع اوراق قضایی آزمون های حقوقی وکالت قضاوت کارشناسان رسمی مشاوران خانواده سردفتری و دفتریاری : اخبار و اطلاعیه ها

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

حداقل اعضای هیات مدیره یا مدیران می تواند یک نفر یا بیشتر باشد و مسئولیت شرکای ضامن، به میزان کل بدهی های شرکت و شرکا سهامی، به میزان مبلغ اسمی سهام هر more info شریک می باشد.

الف-۵ : دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره

Report this wiki page